Burgundy inspiration

1/28/2017 Katarina 60 Comments


Dobrodošli u moj novi post!

Burgundy je naziv oblasti u Francuskoj, 
takođe je i vrsta vina,
burgundy je jedna od najinspirativnijih boja.



Tokom jeseni 2016. javila se moja privrženost ovoj boji. Tome je doprinelo većinom  godišnje doba. Fotografisala sam više nego do tad i počela da obraćam pažnju na sve očaravajuće koloritne prelaze. 

Jednog popodneva, u krevetu prehlađena, pregledala sam na Pinterestu burgundy nijanse. U isto vreme sam preturala po mislima koje ja to odevne predmete imam u istoj boji. Ispostavilo se svega nekoliko, ali možda i dovoljno, ponekad ne treba ni preterivati. Na primer, ne želim sako u ovoj boji, ali dobro bi mi došao šal! :) Jaknu i suknju već posedujem!
Kao jednu od onih slučajnosti, koje posle pamtimo, te večeri sam nenadano dobila buket cveća u (pogađate!) baš ovoj boji!
I, da, ovo nije trebalo da bude outfit post! Ali se iznenada, nakon pisanja teksta, pojavila ideja za ove fotografije!

Da li vi volite i nosite burgundy nijanse?


60 коментара:

  1. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  2. beautiful outfit :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su predivne draga. Burgundy je jedna od mojih omiljenih nijansi. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  4. Awesome post!

    I love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    ОдговориИзбриши
  5. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    ОдговориИзбриши
  6. Awesome outfit :D
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  7. Yes, I'd wear this, all of the pieces are absolutely amazing :)
    Carol and Vero

    ОдговориИзбриши
  8. Great inspirations and your blog is great.
    Maybe we can follow each other via GFC?
    Please let me know :)

    Sabine - lilyfields.de

    ОдговориИзбриши
  9. Great blog!!! I like the selection)))
    I follow you, hope you'll follow back

    FashionnPasion

    ОдговориИзбриши
  10. I like this colour so much!
    Have a nice weekend.
    Christine
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. I sama volim ovu boju pogotovo za vreme jeseni,tada mi je najlepša.Predivno si ovo napisala,odličan post! <3

    littlebeautydreamer.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Volim burgundy nijanse, ali nazalost, posjedujem vrlo malo odjece u toj boji. Kod mene prevladava maslinasta i naravno, crna i bijela. Dopadaju mi se fotke :)
    Novi post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Одговори
    1. Thank you. I wish you a good day too!

      Избриши
    2. I follow you on GFC and Bloglovin) Hope you follow back)

      Избриши
  14. Very nice post.

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pošto pišeš na engleskom, interesuje me da li si pogledala u pravcu teksta ovog posta. ;)

      Избриши
  15. Oduševljena sam sa tvojim fotografijama i postovima. Definitivno moja omiljena boja, posebno u ovom periodu :) <3

    everydayema.blogpost.ba

    ОдговориИзбриши
  16. great post! want to follow each other on gfc? Let me know on my blog :) XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Diivan post! Slike fantasticne... ako zelis da se medusobno folujemo,jaavi :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  18. Prelepe nijanse ! Oduvek sam volela ovu boju,ali nisam znala njen pravi naziv.Toliko obozavam ovu boju,da ce mi i prom haljina bite te boje ! Inace,imas savrsen blog i zanimljive postove! Pogledaj moj blog ako zelis! <3 http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  19. Cute set!
    Have a nice new week!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  20. Super cute outfit! I don't really understand what you wrote so I'm here for the pics ahah
    I'm following!!
    Kiss,
    Makeup By Pi

    ОдговориИзбриши
  21. Predivan post,i slike su super.
    Nova sam,volela bih da pogledas moj blog ; https://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  22. Really lovely. I enjoy wearing burgundy clothing items. Pretty much the only other color after black and navy :P :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. That's great actually. More beautiful than to be in many different colors.

      Избриши
  23. Love the sweater and the scarf, perfect for a winter day. :)
    Have a great week ahead!

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши
  24. Super post, a fotografije su fenomenalne svetle, čiste! Imam par stvari u ovoj boji, divna je! <3

    ОдговориИзбриши