Charcoal & black sugar polishing mask, Freeman

1/26/2017 Katarina 44 Comments





 Pozdrav svima! Dobrodošli u moj novi post!


Odlučila sam da recenziram proizvod koji koristim već duže vreme, a pri prvom korišćenju sam već osećala da će to biti - to. U pitanju je maska-piling od aktivnog uglja i crnog šećera, proizvođač je Freeman, a ambalaža sadrži 175 ml proizvoda. 
Uputstvo kaže da proizvod nanesemo na lice, zatim, nakon 5-7 minuta, prstima lagano utrljavamo proizvod u lice i vodom ga skinemo. 
Ja tako i radim, dva puta nedeljno, u trenutku kad operem kosu i zavijem u peškir da mi maska na njoj odstoji. 
Što se tiče izgleda i teksture, možete se pouzdati u naziv, izgleda kao crni kristal šećer, nije preterano čvrst i lako se razmazuje po licu.

Zašto sam baš ovaj proizvod odabrala kao temu za post danas?
Koliko god da sam čistila lice, uvek sam imala utisak da nije dovoljno čisto, sem kad odem na more pa se očisti od vode. Obična glina mi je bila favorit, dok nisam saznala za ovaj proizvod i rešila da ga isprobam zbog brojnih pozitivnih utisaka na koje sam naletala. Ispostavilo se da nisam pogrešila. Maska ostavlja lice čisto i osveženo. 
Ono što ste verovatno primetili na slikama je da se ne može dobro zatvoriti, verovatno zbog šećera. Meni me smeta jer proizvod postavim uspravno, sa otvaračem na dole.


Da li ste isprobali ovu masku? Kakvi su vam utisci?
Ako ne, koji su vaši favoriti za čišćenje lica?






You Might Also Like

44 коментара:

  1. Nikad nisam probala ovaj proizvod, ali deluje jako zanimljivo. Jako lep post, bravo!
    Novi post je n mom blogu. Rec je o jednoj jako zanimljivoj knjizi:LifeInMyStyle

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti!
      Pogledaću post. Imam i sama u pripremi preporuke raznih knjiga!

      Избриши
  2. Nisam probala ovaj proizvod do sada. Sastav mi deluje zanimljivo, tako da cu ga imati na umu za sledecu kupovinu :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. This mask looks good from the photos :)

    Enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post. Slike su mi mnogo lijepe, moram da ih pohvalim. Nisam probala ovaj proizvod ali se čini super, pa se nadam da ću ga probati. Nemam nešto specijalno za čišćenje lica, osim što lice umivam sa Baleinim gelom i fenomenalan je, imam osjećaj da odlično radi svoj posao!:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ti Balea odgovara i nemaš problema sa licem, ne žuri! :D

      Избриши
  5. Thanks for the follow. I followed you back.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ОдговориИзбриши
  6. Zaista odlična recenzija pilinga. Vjerujem da će svima biti od koristi. Ako želiš možemo se međusobno pratiti http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Hi! fantastic post and a very interesting blog.
    I like how you write, very pleasant to read.
    I am Polish, and not all fully understand, but it's great :)
    I have a question for you, if you agree to follow for follow?
    I like to be in contact with super bloggers :)
    Regards!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Ovaj proizvod djeluje jako kvalitetno, iako ga nikad nijesam isprobala! Odličan post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Super si imaš odličan blog :)
    Pratim te, pa ako želiš uzvratiti -http://everydayema.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Very interesting cosmetic: D
    I did not hear about it :)

    Follow me ? I follow you ?:)
    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Great post, thanks for sharing) Have a good weekend!
    Would you like to follow each other on g+? Please let me know and I follow you back)
    http://beyoutiful.com.ua

    ОдговориИзбриши
  12. Prelepe fotografije,svaka čast!Nisam koristila ovaj proizvod ali već duže vreme tražim nešto ovakvo pošto imam isti problem kada je čišćenje lica u pitanju.Hvala na preporuci,odličan post!♥

    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. I need to try this mask! I love charcoal!

    Xx
    Molly
    www.trendychickadee.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I love it too. That's why I bought it in the first place.

      <3

      Избриши
  14. Videla sam ovu masku ranije u dm-u,i baš sam se razmišljala da li da je uzmem.Definitivno ću je kupiti,čim potrošim trenutnu!Odlična recenzija!❤️️

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Njihovi proizvodi mi se čine vrlo zanimljiv i stavljam ih na listu za kupovinu kada budem u Hrvatskoj.
    Super recenzija! <3


    itsnina23.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  16. Thanks for following my blog, I just followed you back.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    ОдговориИзбриши
  17. Hi Katarina, thank you for visiting my blog and for leaving a comment.
    Yes I would like us to follow each other, I just started following you on GFC and Instagram, so here's my blog and my Instagram page as well.

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    Instagram, https://www.instagram.com/victoria.west.toronto/

    Hope to see you back soon!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks for the reply. :) I already like your instagram photos.

      Избриши
  18. Odlicna recenzija, bas mi deluje kao odlican proizvod koji cu rado isprobati :-***

    ОдговориИзбриши
  19. Thanks a lot :D

    I didn't know this brand but I'm totally addicted to masks :D Have an amazing results!
    And of course dear :D I'm new GFC follower. Please, follow me back :D
    NEW DIY POST | Handmade Coffee Body Scrub.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши