Motivation for winter days. How not to get weight.

1/26/2017 Katarina 54 Comments



Dobrodošli nazad u moj novi post!

Kako odoleti slavama, proslavama, hrani koja se pojavljuje iza svakog ugla? Kako stati i ne jesti kad ti se, u stvari, ne jede već jedeš iz navike ili zbog trenutno pojačanog apetita.
Većini ljudi apetit raste u zimskom periodu, kad se i manje krećemo, dok nam je leti metabolizam ubrzaniji, ali i imamo manju potrebu za hranom. Ako i jedemo mnogo, to je laka hrana.
Ovo su moji predlozi:

1. Prvo i (možda) najvažnije je potruditi se da ne pojedeš baš "koliko možeš", jer neki od nas mogu mnogo! :) Zaobići poneko jelo kad ih se naređa nekoliko na proslavama. Uzeti, kao prilog, dve vrste salata, a ne još jedno parče mesa. 

2. Vežbanje. 
Bilo da je fitnes, aerobik, vežbanje u nekoj od teretana ili fitnes centara, vežbanje kod kuće - sve se računa. Joga i pilates takođe.
Ako vežbate kod kuće, odaberite ono što vam odgovara, pronađite kutak koji je idealan za vežbanje i počnite. 
Kao motivaciju iskoristite vaš outfit za vežbanje, dobru muziku, ogledalo u blizini i vođenje dnevnika treninga, možete mu dodati i dnevnik ishrane.

3. Grupni sportovi.
Ako idete u školu ili postoji grupa sa kojom trenirate neki sport - odlično! Brojne su dobrobiti istog. Od kondicije, preko druženja, do dobrog raspoloženja!

4. Dodatni predlozi:
* Odlazak na bazen je uvek dobra ideja.
* Brzo hodanje ili obična šetnja. Sami ili u društvu. Uvek možete da fotkate, kao što ja često radim.
* Krenite pešaka na posao, u školu ili na fakultet. Ako bi vam za to trebalo nekoliko sati, ipak nemojte :), a uvek možete izaći stanicu-dve ranije ili parkirati auto daleko i prošetati se. Čak i po hladnom vremenu. Ljudskom organizmu prija sveže vreme i niska temperatura. Samo se treba dobro obući!


Da li ste od onih koji imaju problema sa kilažom i smanjenom aktivnošću u zimsko vreme? Kako izlazite na kraj sa hranom? Pišite mi vaša iskustva.











You Might Also Like

54 коментара:

  1. Kod mene je situacija obrnuta,nisam premrsava ili nesto slicno,ali nemam problema kada je kilaža u pitanju.Mada mislim da si dala zaista divne savete,nadam se da će nekome pomoći,odličan post!♥

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si u najboljoj poziciji. Ili to bar misle svi koji moraju da paze na kilažu!

      Избриши
  2. probala sam brzo hodanje i mi slim da je efektinje nego od trcanja!
    sjajan post!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/01/top-5-knitted-dresses.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se za brzo hodanje. Ja ovih dana najradije (efektivno :)) šetam.

      Избриши
  3. Prvi put sam na tvom blogu i zaista mi se mnogo dopada. Izgled bloga ti je bas super, vidi se da si se potrudila oko uredjivanja. Dopada mi se tvoj stil pisanja i interesantno biras teme postova, tako da sam od sada tvoj clan! Vjeruj mi da kada sam ti pogledala blog ocekivala sam nekoliko stotina pratilaca, ali sigurna sam da ce to brzo ici :) Ja sam mrsava, ali ipak bih voljela da se hranim zdravije zbog koze, kose i svega ostalog. Treniram plivanje i mislim da j to bas super sport. Sve u svemu, divan post draga. Ako zelis, posjeti moj blog i uclani se ako ti se svidi ❤ klik ------> Simona's diary

    ОдговориИзбриши
  4. -Predobar podt!Tema post je veoma interesantna!Saveti su zaista veoma korisni!Za neke od njih sam znala,a za neke ne!Hvala ti što si ih podelila sa nama!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Awesome post, thanks for the inspiration! :D
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post. Vrlo korisni saveti a i slike su odlicne.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Super su savjeti samo što sam ja tip osobe koji može da jede koliko god hoće a da se to toliko me primi na moju kilazu.
    Samo se ne treba iskompleksirati.

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Interesting post, thanks for sharing. I'm your new GFC follower ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Fantastic post, I very like it :)

    new post
    https://www.instagram.com/ilijac/
    http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Fenomenalan post, oduševljena sam tvojim slikama. Što se moje kilaže tiče, ja ne da sam mršava, ja sam premršava. Jedem mnogo ali ne mogu da se udebljam. Vjerovatno bih trebala početi da vežbam kako bi mišići krenuli da rastu i kakp bih izgledala malkice deblje .. Super post zaista,fenomenalno♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlično za tebe! Doći će to na svoje mesto vremenom. <3 :)

      Избриши
  12. Svi savjeti su odlicni, praktikujem par njih od navedenih. Imas stvarno odlican blog. Zapratila sam te i bilo bi mi drago kada bi posjetila moj blog. Uclani se ako zelis. <3 :)

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Great post and nice pictures! Thank you for visiting my blog. Follow you
    back :)!
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. love your blog!!! i followed you, would love it if you could follow me too
    www.mssparkleandglow.com

    ОдговориИзбриши
  15. Very nice post, i like your gym equipment ;)

    would you like to follow each other on GFC ?
    Let me know on my blog, and ill follow you back ;)
    Greetings, and Happy New Year!!!
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. That's just some of the equipment. :)
      Thanks for the beautiful wishes.
      I'll visit your blog. :)

      Избриши
    2. Ive just started to follow you on GFC ;)

      Kisses,
      http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

      Избриши
  16. I have the same kettles (?) i dont know how to say it in english :) great blog dear ♥
    http://www.blog017.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I'm not sure either what do you mean. It doesn't matter, thank you anyway. :)

      Избриши
  17. Slike su predivne. Poslušaću ove savete, iako nemam problem sa viškom kilograma, ali potrudiću se da ne dođe do tog problema. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши
  18. stvarno super post! odličan je za motivaciju i slike mi se mnogo sviđajuuuu!

    Ukoliko želiš,poseti moj blog!
    http://nadjaxx.blogspot.rs/2017/01/saveti-za-ucenje.html

    ОдговориИзбриши
  19. Ja nemam nekim problema sa kilazom, jer imam brz metabolizam (hvala genetiko), a vezbam inace kod kuce :-)
    Nikad se ne prejedam, jedem po manje, a cesce. Eto jednog saveta od mene <3
    Odlican post ! xoxo

    CHECK MY NEW POST PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/01/frozen.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja najčešće kod kuće u poslednje vreme. :)
      A česti i laki obroci su značajni za svaku zdravu ishranu.

      Избриши
  20. Great post.

    Kisses
    http://pimentasdeacucar.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  21. Predobar post!Vidi se da se trudis! <3 Poggledaj moj blog i uzvrati follow ako zelis <3

    ОдговориИзбриши