My goals for 2017. / Moji ciljevi za novu godinu

1/26/2017 Katarina 27 Comments



Dobrodošli u moj novi post!

Zašto se ne bih pridružila euforiji i napravila planove i ciljeve za ovu godinu. Još uvek je Nova. :) Računa se bar do Srpske Nove da je nova. ^_^
Jedan od razloga je taj što će mi i ovo pisanije biti u svrhu mog boljeg predstavljanja i upoznavanja sa vama!

Krećemo!

1. Food & beverage/hrana i piće:
- Nastaviti sa tradicijom pravljenja sokova od raznovrsnog voća.
- Ponovo uvesti obrok salate koje sam jela prethodnih zima, ali ove nikako da počnem. 

2. Movies and books/ Filmovi i knjige:
- Gledati filmove kao i do sada. Sa uživanjem i samo one koje sama želim da gledam. Možda dozvolim sebi par kompromisa. :)
- Ozbiljno se potruditi da pročitam više nego što sam prethodne godine. Ne kupovati nove knjige (možda samo par) jer na policama imam i one koje tek treba čitati.

3. Work/ Posao:
- Posvetiti se poslu kao i do sada. Raditi kod kuće dodatno koliko i kada to posao nalaže. Ne nositi posao kući kad ne moram i ne opterećivati se u slobodno vreme.

4. Free time & hobbies/Slobodno vreme i hobi:
- Šetati (manje-više) redovno.
- Fotkati što više. Eksperimentisati, usavršavati se. Čim se malo posvetim tome, uvek primetim bar mali pomak napred.
- Blogovati. Blog je zaista došao nenajavljeno. Samo sam u jednom trenutku odlučila. A želela sam već godinama .... pretpostavljam da mi je nedostajalo hrabrosti. Smatram da ću imati dovoljno slobodnog vremena, pored posla, jer sam do sada to slobodno vreme trošila krajnje neproduktivno, što je počelo vrlo da mi smeta od septembra prošle godine. Zato se i javila potreba za nečim novim.

5. Be positive/ Biti pozitivna:
- Biti manje zlopamtilo! (ne obećavam, ali potrudiću se!)
- Koliko god zvučalo kao kliše, kao nešto što su možda samo prazne reči, .... ipak nije tako, bar za mene nije. 
Vredi biti pozitivan, vedar, "opušten" (bar povremeno), nalaziti i primećivati dobre stvari u ljudima i situacijama. Želeti dobro drugima isto kao i sebi!

Ovo su bile krupne svakodnevne stvari koje me zaokupljaju. Detaljisaću tokom godine!


Šta je ono što vi planirate da nastavite da radite kao i do sada jer se pokazalo uspešno ili imate i nove ciljeve koje ste sebi postavili?


Prati me na instagramu _ http://kathydelight.blogspot.rs/














You Might Also Like

27 коментара:

  1. Odlican post,slike su vrhh!
    Nadam se da ces kliknuti na linkove na kraju mog zadnjeg postaa :) (ne trebas na sve)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/haul-banggooddresslilynastydresstwinkle.html

    ОдговориИзбриши
  2. Follow you, you have a great blog! :)

    Www.Fashionlikealife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Pitala si me da se medusobno folujemo,jaa sam te folowala,nadam se da ces uzvratiti,a ako uzvratis obavijesti me na ovom postu--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/christmas-outfit-unicorns-are-real.html

    ОдговориИзбриши
  4. Beautiful pictures :) and post, I follow you I hope you follow back :)

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post i divni ciljevi nadam se da ćeš ih sve ostvariti. ♥
    Pogledaj moj blog ako želiš
    "Dreamer Girl"

    ОдговориИзбриши
  6. Thanks for a nice comment on my blog. I followed you, please follow back :)

    xx Veronica
    Mango Juice

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post,slike su veoma zanimljive.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Olá Katarina,

    Gostei muito dos seus planejamentos para 2017 e desejo muito sucesso.

    Já estou te seguindo!!

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    ОдговориИзбриши
  9. Amazing post.
    How about we follow each other on bloglovin'? Follow me and I'll follow you back.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ОдговориИзбриши
  10. Slike su ti zaista predivne, oduvala si. Odličan post, mnogo mi se dopada sve što si rekla♥♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post,svaka cast! Samo tako nastavi,zelim ti srecu u daljem radu.
    Ovo je moj blog pa mozes pogledati i zapratiti me ako ti se dopadne https://bezimeniandjeo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши