The place I visited - Kopaonik

2/02/2017 Katarina 30 Comments


Kopaonik je naš najviši planinski vrh kojeg je najlepše posetiti zimi, kada je ušuškan u svoju čarobnost prekrivenu snegom. I znam šta ćete pomisliti, ostala godišnja doba na ovoj planini imaju svojih čari, slažem se.




Krenuli smo natovareni, putovali satima po vedrom vremenu, a u podnožju planine je počela mećava sa kojom se do sada nismo susreli!
Izašli smo kao pobednici! :) Zahvaljujući opreznoj vožnji i lancima.
Tih dana je sneg padao, čini mi se, neprestano. Bezbrižno smo se budili, sa pogledom na jelke prekrivene snegom, isto tako išli na spavanje. Uživali u svežem vazduhu, koji je uspevao da ne bude neprijatan ni oštar.


Najbolja hrana nas je dočekala u podnožju Kopaonika, u restoranu Promaja. Izašli smo iz tog malog mestašćeta punih stomaka i teži za još koju teglu borovog meda, slatkog od brusnice i domaćeg vina.
Odlazak sa planine pratilo je smirivanje, otapanje snega i kiša koja nas je u našem kraju dočekala.


Planinski vrhovi u ljudima znaju da probude osećaj beskonačnosti i slobode. 
Na ovakvim mestima postajemo svesni koliko je priroda velelepna i moćna.

Da li delite sa mnom ljubav prema ovoj planini? 

Na kojim planinama vi zimujete?






You Might Also Like

30 коментара:

  1. Kopaonik je zaista predivana planina. Dani provedeni tamo mi uvek ostanu u najlepšem sećanju. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom. Ima nešto posebno u njemu.... bar za neke od nas. :)

      Избриши
  2. Ja i sama živim na planini, na Šar planini i mogu priznati da je zimi predivno. Slike su predivne draga.
    Možeš li postavi pitanja za Q&A koji je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Kopaonik je zaista divan.Posetila sam ga jednom,na eskurziji i od tada teram mamu da jedne zime odemo tamo.Ne sumnjam da si se ti lepo provela.Slike su neverovatne,svaka čast!Odličan post♥


    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Divno je mesto.Nikad ranije nisam bila,ali svi govore da je odlično tamo.Nadam se da si se lepo provela. ;)

    http://patheticblonde.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesam, hvala. Kad ti se ukaže prilika, nemoj ga zaobići. :)

      Избриши
  5. Već duže vrijeme želim posjetiti Kopaonik, sada sam još više poželjela gledajući ove prekrasne slike :)

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvratit ću 😀

    El's Notes

    ОдговориИзбриши
  6. Predivno, obožavam Kopaonik! Ove godine nisam bila na zimovanju, baš mi nedostaje! xoxo
    p.s. Hvala na komentaru, i meni se dopada tvoj blog. Ako želiš, možemo da zapratimo jedna drugu, ostavi mi poruku na mom blogu, da bih ti uzvratila! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  7. Love the photos :)
    I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpinkmc.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  8. Thanks a lot :D

    OMG so perfect landscape :D A lot of snow :D Nice pcitures

    NEW TIPS POST | What is better: Foundation or BB Cream?
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  9. Slike su perelepo,kao i sam post!Novi sam bloger,tako da bi mi znacilo ako mozes pogledati i uclaniti se u moj blog!

    coolboy101.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Great post<3
    Follow-follow on GFC?
    vanjablog9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши