Decluttering - Način života!

2/14/2017 Katarina 30 Comments



Danas započinjem pisanje o jednoj od mojih omiljenih tema!

I pre nego što sam primetila da je decluttering ušao u modu, ako mogu tako da se izrazim, sama sam počela da se interesujem za tu temu. I shvatila da oduvek živim po principima diklatera. :)
Termin decluttering znači oslobađanje od nepotrebnih stvari_garderobe, kozmetike, odeće, obuće, nameštaja i raznih drugih kućnih i ličnih potrepština koje smo skloni da skladištimo ... a zatim da neprimetno pustimo da nas taj haos optereti i guši.

Ova tema je vrlo opširna i, hteli mi to ili ne, nadograđuje se, širi i ume da se razgrana u minimalizam. Minimalizam je, isto tako, popularan u poslednjih par godina, kao i npr. veganstvo, pa se tu više ne zna ko se drži kakvih principa i zbog čega. Zbog trendova ili ličnih ubeđenja?
Što se mene tiče, minimalista sam isključivo koliko mi odgovara i u kojim sferama. Za sada sam zadovoljna svojim postignućima, koja uvek idu lančano, zaposedaju druge sfere u životu, menjaju svest, samu ličnost i otvaraju vidike.





Decluttering mi je pomogao da uspostavim balans u brojnim oblastima:

Na poslu.
Vremenom sam naučila da balansiram posao na koji odlazim i taj isti posao koji nosim kući. Osećala sam se rasterećenije, sa mnogo više slobodnog vremena.

U kući.
Kupovala sam samo ono što je bilo neophodno. Namirnice nisam gomilala, tako i nisam bacala.

Lične stvari.
Naučila sam da se sakupljanjem ne postiže ništa, a da redovno korišćenje i raščišćavanje donosi mnogo.

Najzad, u glavi.
Ovako selektovane oblasti, selektovale su se i u mojim mislima. :)
Broj istih se smanjivao i ostavljao prostor za druge misli, nove hobije i mnogo novih saznanja.




A vi? Da li ste diklater (onaj koji se oslobađa) ili horder (onaj koji sakuplja) .... ili ste negde u sredini?






You Might Also Like

30 коментара:

  1. Hmm, ja sam negde u sredini. Oslobađam se stvari koji mi nisu baš potrebne, a što se tiče šminke i odeće tu kupijem "za svaki slučaj" i vodim se principom "odeće i šminke nikad dosta". Zanimljiv post, draga ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  2. Hello, are you thinking of innovating the design of your blog? I invite you to visit WAR417.COM ♥

    http://war417.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam negdje između i super mi je.Jako interesantna tema za post:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  4. I need to stick to these tips - I clutter stuff way too much! Thanks for sharing x

    Aicha | www.thefashionheist.com

    ОдговориИзбриши
  5. I'm trying to declutter more often and not accumulate so much stuff!

    Jill
    Doused In Pink

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post :D podsetila si me na to da sam hrcak i da samo gomilam sminku a da ne koristim vec postojecu. :D cim kupim nesto novo, odmah zaboravim na ono od pre :D

    ОдговориИзбриши
  7. Super post Katarinice. Clan sam tvog bloga pa bi mi bilo drago da uzvratis.


    justindream004.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam definitivno horder. Nekako ne mogu da se odvojim ni od jedne stvari koju imam jer će mi možda negde slučajno u budućnosti zatrebati. Ali kako vreme prolazi, ja totalno zaboravim na te stvari. :D

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ko zna zašto je to dobro. :)
      Dok ne smeta, nema potrebe za menjanjem.

      Избриши
  9. Hm, teško pitanje! Nekada volim da skupljam stvari, a nekada da ih ima manje, no ipak mislim da sam više na ovoj sakupljačkoj strani haha :)
    Zapratila sam te, čestitam ti na 100 čitatelja na blogu ! :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  10. Omg, sjajan poat! Ideja je tako originalna. Prvo, nisam znaka da mu je 'strucno' ime diklitering. Druho, skazem se da nesto sto je popularno ljudo upraznjavaju samo jer je rasprostranjeno i upravo to - popularno. Ja jesam minimalist, u odredjenim segmentima, a nekadaa tako volim da gomilam sitnice i okruzim se sarenilom,da je apsolutno to sve samo ne minimalizam :D.
    Sjajne fotke, odusevljena sam! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Drago mi je da ti se dopada tema, a i fotke! :D Nastaviću da pišem o njoj.
      Svi mi volimo da uživamo u stvarčicama koje nas čine srećnima, samo su neki srećni sa manje, neki sa više. :)

      Избриши