Giveaway time #1

2/22/2017 Katarina 46 Comments


Dobrodošli u moj prvi giveaway!
I hvala vam na čitanju! 
Dopada mi se kako moj blog napreduje i nadam se samo progresu, jer imam puno raznovrsnih tema o kojima nameravam da pišem!
Odavno planiram da povodom 100 gfc čitalaca organizujem prvo darivanje. Razmišljala sam unapred šta želim da poklonim, na koji način i kao krajnji rezultat nastale su ove fotke!
U pitanju je saradnja sa Adrijanom i Slavenom, koji se bave prodajom predivnog nakita koji imate priliku da osvojite. Možete ih naći na Facebook stranici Narukvice i Ogrlice. 

Darivanje je ovog puta za teritoriju Srbije i obuhvata sledeće poklončiće:

1. Ogrlicu sa neobičnim motivima, koja me je oduševila na prvi pogled.
2. Modernu narukvicu.
3. Knjigu, koja odiše romantikom i bezbrižnošću, "Letovanje u Italiji", Dejvida Mekfarlana.

Uslovi prilikom vašeg prijavljivanja:

1. Zapratite Fb stranicu Narukvice i Ogrlice;
2. Zapratite me na Instagramu @delightworld_k ;
3. Zapratite moj blog pritiskom na dugme GFC (u donjem desnom uglu gde piše Čitaoci kliklite na Prati)
i u komentaru ispod mi napišite vaš mail i vaše ime na Instagramu.
(Ako imate neke nedoumice ili pitanja oko prijave, slobodno mi se javite.)


Darivanje traje 2 nedelje, pobednik će biti odabran uz pomoć random.org aplikacije, 8. marta. Slučajnost, ali mi je drago da se poklopilo! :D
Pobednik će biti objavljen ovde na blogu, u postu koji će ugledati svetlost dana te srede.

Hvala na čitanju i prijavite se! 






You Might Also Like

46 коментара:

  1. Jako lep Giveaway, draga. Pokloni su predivni. Naravno, ja ne mogu učestvovati jer nemam ni FB ni IG. Ali sve u svemu, pokloni su predivni, želim sreću svima koji će se prijaviti.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  2. Pokloni su interesantni, zelim ti mnogo srece u blogovanju! :) ivaneza.snezana@gmail.com
    sneza_ina
    Makeupreporter.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Pokloni su predivni :)
    Gmail: lamilicamajkic@gmail.com
    Instagram: majkic_m2

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  4. Divno! :)
    mail: nikolicdanica123@gmail.com
    insta: @witch.from.baker.street

    Introverted dreamer

    ОдговориИзбриши
  5. would love to jion the giveaway
    fhenny.ch@gmail.com @vheney
    xoxo
    style frontier

    ОдговориИзбриши

  6. Great blog<3
    P.S. Would you like to follow each other on GFC and Google? Let me Know dear.
    Have a nice day ^^
    XOXO
    www.deborabrazil.com.br

    ОдговориИзбриши
  7. Divni pokloni draga. Moja omiljena zemlja je Italija i jako bih htela da procitam tu knjigu. Pokloni su izvanredni kao i ogrlica i narukvica. Nemam facebook, imam instagram ali ga odavno nisam koristila, ako nije problem. Ucestvujem, i jako mi je drago da ucestvujem iako da ne pobedim.

    gmail:adelaedinkaljesi@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si se prijavila. Ti i svi do sada. Hvala. ♥
      Bilo bi mi drago da napraviš fb profil, bar to nije problem. Ja sam svoj napravila isključivo zbog bloga. :)

      Избриши
  8. Predivno darivanje zaista, svi poklončići mi se jako dopadaju! Učestvujem, ispunila sam sve korake! :)

    E-mail: milicastanisicms@gmail.com
    FB: Milica Stanišić
    Insta: @iammilitza

    ОдговориИзбриши
  9. Prva stva čestitam ti na preko 100+ pratioca, da ih bude još više. A drugo, ovo je jako lijepo darivanje.
    I da, učestvujem i ispunila sam sve korake.

    E-mail: marija_makitomic@hotmail.com
    Instgram: maariijaa00

    ОдговориИзбриши
  10. Lepi su pokloni,ali knjiga :)
    Prošle godine sam oborila rekord u broju pročitanih knjiga,sada mi je ponestalo štiva pa bi mi tvoja nagrada super došla. :)
    Zahtvi odradjeni,na ig sam emina svastara,ali to već znaš. :)
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  11. Bas mi se svidja nagradjivanje :)
    @irenastojadinovic
    irenastojadinnovic@gmail.com
    <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  12. Predivne slike, post a i pokloncici su preslatki, bas mi je drago sto si stigla do 100 citalaca. Saljem poljupce.... @crnookam mixy.mimimo@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. Divni pokloncici :)
    @janalukic_
    jannaczv97@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  14. great stuff, good luck to all :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - i invite <3 follow me-will respond with

    ОдговориИзбриши
  15. wooow! what an awesome giveaway! :D really cute stuff!

    you have such a lovely blog! i'm following! and i would love if you could follow me too =) xoxo
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    ОдговориИзбриши
  16. Sjajan Giveaway :-) Ovu knjigu vec imam, tako da cu rado pozvati druge da se prikljuce.
    Veliki pozz

    Ps. Zapratila sam te na GFC i nadam se da ces i ti mene :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :D
      Naravno da hoću, mada sam iz nekog razloga mislila da se već pratimo. :)

      Избриши
  17. Thanks a lot :D

    seems to be super interesting my dear

    NEW COOKING POST | Gratin Codfish with Ham.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  18. Great post! :)
    Xoxo,
    http://myheartaintabrain.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  19. Sladak giveaway! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Lovely! :)
    jana.radivojewic@gmail.com
    @smeli__ket

    ОдговориИзбриши
  21. Hvala za divnu priliku Katarina i još pregršt čitalaca ti želim 😘
    Mail: mmmmilica@hotmail.com
    Instagram: @milica4m

    ОдговориИзбриши
  22. fb Marina Suncica
    ins marinasuncica
    email marina84makeup@gmail.com
    Hvala ti ,divan znak paznje za dan zena!

    ОдговориИзбриши
  23. Nema na čemu.
    Hvala tebi na prijavi! :)

    Br. 13

    ОдговориИзбриши