Spring (mixed) favourites

4/25/2017 Katarina 65 Comments

Dobrodošli u prvi post ovog tipa na mom blogu! Predstavljam vam svoje raznovrsne favorite, odnosno stvari koje su mi bile omiljene prethodnih meseci.
 Novi karmin.
U pitanju je Golden Rose Vision Lipstick u nijansi 120. Ne prijaju mi mat karmini na dnevnoj bazi jer mi isušuju usne, tako da sam nakon ljubičastog vision karmina sledeći put uzela sebi ovu nijansu. I toliko mi se dopada da je bilo nezamislivo ne pomenuti ga sada.

 Too Faced chocolate bar
Ovo je paleta koju vredi imati i u kojoj se mora uživati! :) Čitala sam o njoj, slušala, promatrala je do trenutka kupovine i mogu reći da je premašila moja očekivanja. Koristim je svakodnevno i pričinjava mi zadovoljstvo sve u vezi sa njom. Od samog pogleda na nijanse i mirisa do nanošenja istih i kombinovanja zarad novog izgleda na kapcima. Paleta će sigurno biti jedan od mojih godišnjih favorita!

 Jomelop E
Ovo je proizvod o kojem sam u tinejdžerskom dobu slušala kao o čudotvornom. Koristim ga već nekoliko godina, namene su mu razne, bar kod mene, i još nijednom me nije razočarao. Ne da me nije razočarao, već je premašivao sva moja očekivanja. Pisaću poseban post o ovom čuvenom prirodnom melemu.

 Lenka Dunđerska, Pero Zubac
Moja prva pretpostavka bila je da je u pitanju roman. Kada sam čula da to nije slučaj, već da je knjiga sastavljena od raznih spisa o čuvenoj porodici Dunđerski, posebno o Lenki, prelistala sam je i odlučila se za ovu kupovinu. U prvom planu je sama Lenka, čuvena ljubav, velika strast i večni nemir našeg slavljenog i, dodaću, ekscentričnog književnika Laze Kostića. Uz fotografije, tu su zapisi o poreklu njene porodice, o životu, o njenoj i Lazinoj zabranjenoj romansi. O mnogobrojnim stihovima koji su u to ime nastali, a uvrštavaju se u najlepše ljubavne stihove srpske poezije.

Kućni ljubimac
 Dvoumila sam se oko ove stavke, ali kako ne uvrstiti malo biće koje nam ulepšava svaki dan i čiji pogled me ne ostavlja ravnodušnom. Ono što me potpuno osvaja je njegov vedar duh i 100 procentna dobrota. Ugrabila sam trenutak jakog sunca da izađem u dvorište sa skuvanom kafom i ceđenim sokom, sa namerom da napišem ovaj post. A on njuška kraj mene, vrpolji se, mazi se, malo skače, pa se smiruje i leže kod moje stolice. Ali ga sunce muči, pa nakon nekog vremena odlazi u hlad. Zatim me ponovo gleda, vraća se i sve u krug ... ♥

 The Girl on the Train
Iako odbijam gledanje novih američkih filmova, pre svega zbog forsiranja dehumanizacije, odlučila sam da pogledam ovaj film. Prošle nedelje. Sačekala sam da mi se utisci iskristališu kako bih izvukla svoj zaključak. Ima svojih dobrih strana i zbog toga pišem o njemu, ali ima i loših. Skoncentrisaću se na one pozitivne iz očiglednog razloga koji se nalazi u naslovu ovog posta! Priča prati tri ženska lika, a u prvom planu je Rejčel, razvedena alkoholičarka čija su alkoholisana stanja praćena gubicima pamćenja. Ne uspeva da preboli razvod i savršen život koji je imala sa bivšim mužem. Još manje uspeva da se izbori sa činjenicom da se ponovo oženio. U isto vreme poistovećuje se sa plavokosom Megan, devojkom koju posmatra kroz prozor voza, u kojem prolazi kraj njene kuće. Megan živi u prelepoj kući, sa zgodnim mužem, a saznajemo da nije sve onako kako izgleda u trenutku kada vidimo Megan kod psihijatra i saznajemo više o njoj. Klupko se postepeno odmotava, što ovaj misteriozni triler čini napetim i zanimljivim. Upozoravam na plastične scene ubistva, što je nepotrebno i što je u mnogome pokvarilo moj celokupni utisak. U glavnim ulogama su Emily Blunt i Justin Theroux. 

 O.J.: Made in America
(Uh, tekst će biti poduži. Napisala sam ga za slučaj da nekoga zanima tema ili posle čitanja postane zainteresovan za istu. Ovaj dokumentarni film nije za mlađe od -bar- 18 godina jer sadrži brojne uznemirujuće scene autentičnih ubistava.) Dokumentarac u trajanju od 7 sati koji je ove godine dobitnik Oskara.  Autori su Ezra Edelman i Caroline Waterlow. Tema je veoma ozbiljna i vidimo Ameriku onakvu kakva je zaista bila tokom 90-tih godina, rasistička do srži. Priča prati dva toka radnje. Prvi je položaj crnaca u izrazito rasističkoj Americi u drugoj polovini XX veka, a drugi je uspon do zvezda velikog O.J. Simpsona. Crnci su bili obespravljeni, ponižavani, ubijani bez ikakvog razloga. I niko nije odgovarao za to. Kao da nisu ljudska bića. Bila sam šokirana ovom činjenicom i to je ono što je na mene ostavilo najjači utisak. O.J. Simpson je bio momak koji se izdigao iz crnačkog geta i postao slavni igrač američkog fudbala '60-tih i '70-tih godina. Nakon fudbalske karijere, popularnost mu raste zahvaljujući ulasku u džet-set društvo, koje mu otvara mnoga vrata. Njegova druga supruga bila je Nicole Brown Simpson, mlada belkinja koja je upoznala veliku zvezdu sa svojih 18 godina. I bila je sa njim do svoje smrti 17 godina kasnije, kada umire od njegove ruke, zajedno sa prijateljem koji se našao sa njom u tom trenutku. Njegovo suđenje bilo je najpopularnije suđenje ikada u Americi. I pored dokaza, dnk analiza, svedoka koji su ukazivali Simpsona, koji je svoju ženu maltretirao godinama, većinom crnačka porota ga oslobađa. Na očigled čitave zemlje. Njegovo oslobađanje je bilo naplata za sve nepotrebno ubijene crnce od strane belaca. Nakon toga, Amerika mu nije oprostila, a on biva zaboravljen i ponižen. Desetak godina kasnije biva optužen za krađu i kidnapovanje, a osuđen na 33 godine zatvora zbog .... naravno prethodnih ubistava. 
Sam naslov govori više od svih reči. Amerika je stvorila rasizam koji je crnce i dalje činio nižom vrstom. Američki pravosudni sistem je godinama oslobađao belce koji su ubijali crnce. Zatim je ubistvo jednog crnca bilo previše. Počinje crnačka revolucija. Nakon toga O.J. ubija Nicole. 
Ostvarenje sadrži brojne dokumentarne snimke o položaju crnaca, o pravosudnom sistemu i o samom Simpsonu. Radnja teče hronološki, od sedamdesetih do devedesetih godina. Položaj crnaca je uzrok, a oslobađanje O.J.Simpsona od dva očigledna ubistva posledica ovakvog višedecenijskog stanja koje nije moglo dalje. Intervjuisane su brojne ličnosti koje upotpunjuju priču i čine je verodostojnom. Simpsonovi drugovi iz detinjstva, njegovi prijatelji belci pripadnici džet-seta u Americi. Njegov dugogodišnji agent, prijatelji Nicole. Brojni policijski službenici koji su odlazili u kuću Simpsonovih po pozivu Nicole zbog porodičnog nasilja. Tužioci, branioci i advokati koji su radili na najvećem suđenju stoleća. Kao i neki od porotnika.  Takođe. dokumentarac sadrži brojne brutalne scene ubistava i prebijanja, kao i same scene zločina koje je počinio O.J.Simpson, beskrajno harizmatični i šarmantni fudbaler, od čije mračne strane su svi okretali glave dok nije bilo prekasno. 
Iako je ovo možda i preozbiljna tema za moj blog, kada sam se već dotakla nje, morala sam da iznesem sve činjenice. Zaista vredi pogledati!
Koji su vaši trenutni favoriti? Da li ste koristile, posedovale, gledale ili čitale neke od mojih? 

65 коментара:

  1. Odlican post... cula sam za ovu paletu i planiram da je probam ^_^
    Takodje sam planirala da kupim i knjigu i posle tvog posta cu je definitivno kupiti, deluje mi da je bas divna... <3 Dala si mi ideju koji film posle da pogledam ^_^

    Novi post na mom blogu https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. The chocolate bar is my favorite palette ever!!!!

    NEW POST: https://lotofdots.wordpress.com/2017/04/25/trend-alert-wicker-basket/

    Have a nice day,
    xx

    ОдговориИзбриши
  3. dopada mi se paleta! ja imam sweet peach paletu koju obozavam!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Nice palette, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Great post and photos, the too faced palettes are the best 😊

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, slike su ti divne ♥
    Kuca ti je prelepa :D
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Wooow,slike su fantasticne! Stvarno predivne!
    A sto se tice samog posta,odlican je,vrlo zanimljivo! :)
    Ako stignes, pogledaj moj post o odlasku u BiH --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/04/bosnia-and-herzegovina-sarajevo-fojnica.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se dopadaju.
      Pogledaću, naravno. :)

      Избриши
  9. great post, i like this beautiful product)
    https://twinklelittlstar.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post i super preporuke! Sve mi se sviđa, a film sam već pogledala, odličan je :)
    Novi post na mom blogu http://djevojkaodmode.blogspot.hr/2017/04/less-is-more.html

    ОдговориИзбриши
  11. I really like this "chocolate" - those are one of the bests eyeshadows I've ever tried :)
    Greetings!

    ОдговориИзбриши
  12. Predivne slike ali bas predivne :) kao sto sam ti rekla na Instagramu, paleta je prelepa i dugo je zelim :) zavidim ti na njoj ;) <3

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  13. So interesting! Beautiful post and photos!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  14. What a cute dog! And the chocolate bar eyeshadow palette has always been in my wishlist. I need to get those! :)

    Jenn
    The Pink Lemonade Girl
    YouTube
    Bloglovin

    ОдговориИзбриши
  15. super nice post, i love the girl on the train too! :)

    Get some inspiration and check out my latest "SPRING DATE NIGHT LOOK" blogpost
    >>http://evaredson.blogspot.it/2017/04/spring-date-night-look.html
    xoxo
    Eva

    ОдговориИзбриши
  16. you really had a nice blog with beautiful pictures...
    anyway, if you wanna follow each other... just let me know :)

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  17. Hi. I am following your blog and I hope you follow back.

    ОдговориИзбриши
  18. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  19. Your photos are amazing :D The eyeshadow palette is so great!
    Xoxo ❤
    EVENING BREEZE

    ОдговориИзбриши
  20. I'm loving the palette and that lipstick. I would love to watch the OJ series too. Hopefully I can get my hands on one soon.

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
  21. Great post. The palette is so beautiful.

    Kisses!

    galerafashion.com

    ОдговориИзбриши
  22. Fantastic post!!! ...can I play with your so sweet dog??? :))
    Have a great week end dear...
    🌸🌸🌸 That's Amore Blog 🌸🌸🌸

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks. The dog is interested in playing around whole day. :)

      Избриши
  23. I forgot... Would you like to follow each other via FB Twitter and Instagram? :)
    ♥ ♥ ♥ Facebook
    ♥ ♥ Twitter
    ♥ Instagram

    ОдговориИзбриши
  24. odlične preporuke, ja sam posebno uživala u književnim preporukama. Američki odnos prema crncima bio je sve do (praktički ) nedavne prošlosti izrazito rasistički. Meni su tu najviše otvorile oči autobiografije doktora Martina Luthera Kinga i Maye Angelou. Martin Luther nije sam pripremio autobrafiju (zbog očitih razloga), ali se sastoji (osim predgovora naravno) isključivo od njegovih tekstova tako da je svakako preporučujem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, to je ono što je bilo novo i potpuno strano za mene
      Hvala na preporuci!

      Избриши
  25. Cokoladna paleta, nesto sto svi imamo u planu da kupimo. Divan post, jos divnije slike. Zapratila sam te :)
    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши