Uskršnja dekoracija / Easter decoration

4/14/2017 Katarina 76 Comments

Dobrodošli u priču o mojoj uskršnjoj dekoraciji!
Umesto da vam pišem o značenju Velikog četvrtka, Velikog petka, Velike subote i samog Uskrsa, shvatila sam da to i sami znate ili, ako ne znate, saznaćete od bližnjih, u crkvi, na internetu eventualno. 
Već nekoliko dana razmišljam o dekorisanju, šta ću sve uključiti ove godine u dekoraciju i koja će boja preovlađivati. Nisam kupovala ništa novo, sve se već nalazilo u kući i dobila tako dekoraciju sa fotografija, kojom sam, moram priznati, zadovoljna. A pomalo i prijatno iznenađena! 
Šest jaja odlučila sam da izbelim i to na sledeći način: Sipala sam dve šolje sirćeta i dve šolje vode i, nakon što se voda ugrejala, spustila jaja. Najbitnije je kuvati ih na što slabijoj vatri. Tako neće pući, a mogu se kuvati i duže od deset minuta, što sam i uradila dok nisam dobila nijansu bele koju sam želela. 
Volim dekupaž i rado ga se sećam! :) Što bi značilo da sam u jednom periodu redovno dekupažirala. Tako sam i ukrasila jaja za Uskrs pre dve godine. Sećam se da smo se svi porodično namučili dok ta polovično izbelela, nesrećno izdekupažirana jaja nisu bila gotova.Ona nisu za jelo zbog lepka, laka, boje ... Ovog puta sam odlučila da se ne opterećujem. Motive sa salveta "lepila" sam belancem i posao je bio gotov kroz nekoliko minuta. Ako imate želju, a niste probale, ovakvo ukrašavanje preporučujem. Brzo je, lako, a konačni rezultat lepo upotpuni dekor. 
Ostatak jaja, od kojih mi je puklo samo jedno i to, čini mi se, prilikom spuštanja u šerpu, ofarbala sam klasično. Samo bojama. Kasno sam se setila da nikad nije dovoljna po jedna kesica boje, bar meni, pa sam u međuvremenu trknula i do prodavnice za ostatak. 
Dekorišući kuću danas provela sam vreme sa mužem, koji nije učestvovao, ali je zato gledao fudbal, zatim sam čula dobre vesti koje su mi upotpunile ovaj lep dan! 
Krajnji rezultat je pred vama!
Za koji način ukrašavanja jaja i dekoracije doma ste se vi odlučili ovog Uskrsa?


You Might Also Like

76 коментара:

  1. Draga Katarina, ovo je savršeno. Kako ovo sve radim sa mamom, ne mogu puno da uložim kreativnosti jer ona ima svoj metod rada i već godinama radi isto, ali mi se i to njeno sviđa. Dvoja dekorracija je zaista predivna. Želim ti da se fino provedeš za Uskrs♥

    http://sosihappylife.blogspot.com/



    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! ♥
      Ja volim da radim samostalno, a i volela sam dok sam radila sa mamom. Ovo nam je, u stvari, prva godina da se nismo sastale i farbale jaja zajedno.
      Hvala i na lepim željama. Želim ti, takođe, da lepo provedeš predstojeći vikend i praznik.

      Избриши
  2. PREDIVNA SU JAJA, I JA SAM IH DANAS FARBALA I DEKUPAZ TEHNIKA MI SE JAKO DOPADA!


    Blog http://mimmi-corner.blogspot.rs
    YOUTUBE https://www.youtube.com/channel/UCD3G_qyM8kHTEYy92PbJmAQ

    ОдговориИзбриши
  3. everything looks lovely very creative
    www.mssparkleandglow.com

    ОдговориИзбриши
  4. Happy Easter!

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши
  5. Great post!
    I would like to follow each other- I'm already following you
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jako lep post, draga. Iako ja ne slavim Uskrs, mogu se složiti da si predivno ukrasila jaja.

    laAdda

    ОдговориИзбриши
  7. very nice your decorations... :))
    I do not remember where I have put mine of the past year!!! :((
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog
    ♥ ♥ ♥ Facebook

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I'm happy you like them.
      And I wish you a Happy Easter this year!

      Избриши
  8. Thanks a lot :D

    OMG so lovely :) Super cute decor!!!

    NEW GET THE LOOK POST | What To Wear on EASTER DAY?!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  9. Predivne dekoracije... ♥♥♥

    lifestorybyk.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Stvarno su ti predivna jaja. Moraću da probam tu tehniku jer evo za otprilike sat vremena počinjem da farbam jaja sa tetkom. Želim ti unaprijed srećan Vaskrs! ❤

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Javi kako je ispalo. Nećeš se pokajati sigurno!
      Srećan Uskrs! ♥

      Избриши
  11. Jako lepa dekoracija! Vidi se da si se potrudila. I ja primenjujem istu tehniku za izbeljivanje jaja, a dekupaž sam preskočila ove godine, ali svakako volim da vidim ukrašena jaja ovom tehnikom.
    Srećan Uskrs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam prvi put ove godine potpuno uspešno izbelila jaja i to zahvaljujući strpljenju, kao što sam napisala: na tihoj vatri i dugo.
      Hvala! Srećan Uskrs! Lepo provedi praznične dane!

      Избриши
  12. OMG! This is so cute. Love the girly decoration. Have a great Easter, sweetie :)

    ОдговориИзбриши
  13. Post je prelijepo napisan :) Takodje sam, zajedno sa mamom, lijepila salvete ali jaja su vec bila bijela. Dekoracija i slike su predivne :)
    https://nadjaasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Pretty eggs. Love the ones with the beautiful designs.
    Happy Easter!

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  15. Cute!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    ОдговориИзбриши
  16. Predivan post draga Katarina! https://anastasijakostic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  17. wow.. those are some gorgeous looking eggs!
    would u like to follow each other?

    Maybe you’d like to check out my new post: Convocated My Burgundy obsession is crazy!

    Follow me on Google Plus

    Love
    Akanksha

    ОдговориИзбриши
  18. Happy Easter dear! What a perfect decoration! Eggs look gorgeous :)
    Meet My Lovely World

    ОдговориИзбриши
  19. Wszystko wygląda prześlicznie! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  20. Great post, I very like it :)

    new post
    https://www.instagram.com/ilijac/
    http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  21. Everything looks so amazing and creative ! Thanks for sharing !
    Have a fabulous day !
    Nina
    xox
    www.thecrispylipstick.com

    ОдговориИзбриши
  22. Divan post, srecan Uskrs! Pogledaj moj blog ako zelis i zaprati me ukoliko ti se svidi. ✌💄 http://svetlepotebyandjela.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  23. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  24. Very nice!
    See you soon!
    Nicoletta
    http://lavieestbellebynicoletta.altervista.org/

    ОдговориИзбриши
  25. I wish I saw this post before Easter! I'll just save it for next easter, I guess.

    Angelie // Manicure Mondays: Caronia Pussy Red

    ОдговориИзбриши
  26. Savrseno draga, toliko truda i kreativnosti :) svaka cast <3

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  27. Slike su predivne😍 Pogledaj moj blog ako zelis i zaprati me ako ti se svidi 😊 http://svetlepotebyandjela.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  28. Predivan post draga! Oduševljena sam fotografijama, divna inspiracija :) <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    ОдговориИзбриши
  29. ja sam probala dekupaž opet, ali najviše mi se sviđa ona starinska metoda s korom od luka:)

    ОдговориИзбриши