Natura Siberica Royal Caviar, Extra-Lifting Face Cream

5/15/2017 Katarina 57 Comments

Dobrodošli u moj novi post! Danas pišem o serumu za lice brenda Natura Siberica. U pitanju je poznati ruski brend koji se pre par godina predstavio i na našem tržištu. Ambalaža je ta koja me je od starta privukla, priznajem! Kao i činjenica da se radi o organskoj kozmetici.
Serum je namenjen za zatezanje i negu kože lica i sadrži ekstrakt jedne od najskupljih namirnica na svetu, Beluga kavijara.Kupila sam ga pre više od godinu dana i, nakon korišćenja, mogu reći da su mi utisci većinom pozitivni. Sam serum koristila sam najčešće ujutru, nakon umivanja, a pre nanošenja šminke. Dakle, služio mi je kao podloga za puder. Takođe, često sam ga nanosila na očišćeno lice tokom dana kako bi imao vremena da deluje. Zadovoljna sam njegovom teksturom, brzo se upija i potpuno je odgovarao mojoj normalnoj, povremeno suvoj koži. 
Bočica sadrži 50 ml proizvoda i, koliko god ga koristila, meni ova količina traje prilično dugo. Redovno nanosim kreme i serume, ali ne gušim lice.
Serum ne sadrži parabene, silikone i mineralna ulja.
(kliknuti na sliku za uvećan prikaz sastojaka)
Moja zamerka bi bila nepraktična ambalaža. Deo proizvoda se uvek "skori" na vrhu, što zna da bude deprimirajuće, ili u najmanju ruku iritirajuće, posebno za nas koji to nikako ne volimo. 
Natura Siberica proizvodi se mogu naći na njihovom zvaničnom sajtu za online prodaju, takođe na sajtu možete pronaći adrese objekata u kojima se prodaju, npr. u DM prodavnicama.
Trenutna cena ovog seruma je oko 3 000 dinara.
Da li ste koristile ovaj serum ili neki drugi proizvod brenda Natura Siberica? Kakva su vaša iskustva?

You Might Also Like

57 коментара:

  1. Good post!
    I'm following you hope u follow me back :)
    http://goldbeautyyy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. A very interesting post !!! Thank you for your comment on my blog!!! 👌👌👌💚💚💚

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala ovaj serum ali sam generalno zadovoljna njihovim proizvodima :) <3
    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  4. I like natura siberica :) I am follow you!
    kreconowlosaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Thanks for sharing, girlie, I've never heard of this brand before, I'll have to keep my eye out. Have a great week ahead!

    XO,

    Jalisa
    www.thestylecontour.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam čula za Natura Siberica brand, ali ovaj serum se čini super...samo šteta što se skori na vrhu, nije neki veliki minus, ali ni ja to nikako ne volim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svakako minus za ambalažu, iako je atraktivna na prvi pogled. Sam proizvod je dosta dobar.

      Избриши
  7. Wow, the packaging looks so fancy :) I like this brand, but I've never seen this product :)

    ОдговориИзбриши
  8. I haven't heard about this brand before, but it looks really good!
    xoxo

    Ileana

    Novelstyle Blog

    ОдговориИзбриши
  9. Looks like a great beauty product. Thanks for sharing, beautiful.

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
  10. wow this product looks amazing!!


    Check out my latest blogpost "The Sauvage Life"
    to get some summer style inspo :)
    >> http://evaredson.blogspot.it/2017/05/the-sauvage-life-bohemian-summer-look.html

    xoxo Eva

    ОдговориИзбриши
  11. what a fantastic post dear :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Hi there my dear,

    very interessting product;). Nice pictures.

    Hugs from Germany
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. You did a great review! blog is so beautiful
    ♥

    ОдговориИзбриши
  14. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. What a wonderful review! I really like the products from Natura Siberica!))
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  16. Definitely something I need! Love it, dear! xoxo

    ОдговориИзбриши
  17. great review :)
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    ОдговориИзбриши
  18. Ill have to keep a eye out for this!
    Kate x
    themakeupartistschoice.com

    ОдговориИзбриши
  19. This is necessary for my care fantastic product
    kisses <3<3<3

    ОдговориИзбриши
  20. Great post dear. Have a nice weekend.
    deriasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши