The Summer Essentials You Need

7/05/2017 Katarina 59 Comments


Budući da je leto sada već svuda oko nas, predstavljam vam sitnice neophodne za ovo godišnje doba, bilo da ste u gradu na jutarnjoj kafi, možda na plaži, razgledate suvenire u mestu u kojem letujete, kupujete povrće i voće na pijaci ili uživate u prijatnoj letnjoj večeri napolju. 
Ono što će vam neizostavno biti potrebno su preparati za negu lica i tela.


#Ulje ili mleko za zaštitu kože od sunca
Ja se odlučujem za ulje i to za Top Ten Sunscreen Tanning Dry Oil sa karotenom. Koristim ga na plaži, dok za svakodnevne izlaske na sunce koristim Top Ten mleko za zaštitu. Izuzetno je važno kožu pravilno negovati tokom čitave godine, a posebno leti kada je izložena sunčevim zracima, čak i kada to nije očigledno, odnosno kada se ne sunčamo, kada smo pod zaštitom suncobrana ili kada je oblačno. 
#Mleko za telo
Nivea mleko za telo za suvu/veoma suvu kožu je proizvod za koji se odlučujem leti. Izuzetno hidrira kožu i ne iritira osetljive zone.
#Lagana krema za lice
Leti ne koristim teške teksture, izbegavam ulja, negujem kožu noću, a danju se odlučujem za Bocassy hidrantnu kremu o kojoj više možete pročitati ovde.
#Sprej za telo/Body mist
Fruttini Milky Orange je sprej kome se vraćam godinama. Krajem maja ostavljam parfeme i koristim ga do septembra. Ima osvežavajući miris i teksturu koja vam pruža neophodnu svežinu.


Leti puštam kožu lica da odmori, tako da čim malo pocrnim, ostavljam pudere i minimalno se šminkam. Naajčešće su to sledeći proizvodi.
# Olovka za popunjavanje obrva
Neophodno mi je da ih barem malo popunim i koliko-toliko napravim oblik. Moj izbor je trenutno Flormar olovka u broju 401. i prezadovoljna sam istom, kupujem je već duže vreme.
#Maskara
Leti, kada se pocrni, dobro je istaći neki deo lica, ja volim da to budu oči, zbog prirodno dugih trepavica koje maskarom i malo podignem. Trenutno je to maskara Essence Get Big Lashes Volume Curl. Načini trepavice gušćim i dužim. Baš po mom ukusu.
# Karmin 
Odlažem svoje tamne karmine, čak i one svetlih nijansi i na usne nanosim nude nijanse. Moj je Aura Absolute  Matte 601 My Beloved. Pigmentacija je osrednja i za leto savršena, u međuvremenu ga mešam sa nekim drugim karminima koji nemaju mat završnicu.


#Lak za nokte
Upečatljiv lak na noktima vedrih boja vam je neophodan ovih dana. Uklapa se u čitavu letnju lepršavost. Moji su Golden Rose Ice Chic u nijansama 24 i 26.
#Nakit
Isto je i sa nakitom. To je upravo onaj nakit koji je veselih boja i nosim ga samo sada. Šarene narukvice, minđuše, prstenje, pa i ogrlice, šeširi ili ankle bracelet. Izbor je vaš!


#Dobra knjiga
Bilo da kod kuće na terasi pijete kafu ili leškarite na plaži, knjiga je ono što uvek mora biti uz vas ili u vašoj torbi. Zašto? Jer će vam verovatno zatrebati. Uz mene je trenutno Doručak kod Tifanija.
#Naočare za sunce
Bez njih jednostavno ne možete boraviti napolju leti. Štite od sunca, sprečavaju mrštenje i odličan su modni dodatak!
#Torba
Izbor zavisi od prilike u kojoj se nalazite. Leti volim lake torbe, savitljive, a trenutna je šarena i idelna za svaku priliku. 


Šta je ono što spada u vaše letnje neophodnosti? Imamo li slične?


59 коментара:

  1. Predivan post i predivne fotkice! Ove nijanse lakova su mi presavršene *----* Hvala ti na preporukama. :D

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. I've never tried any of these products but I've heard that GR nail polishes are great :)

    ОдговориИзбриши
  3. Moje letnje potrepstine su definitivno dobre knjige i to mnogo njih! Zatim naocare za sunce i proizvodi za negu koze i zastitu od suncevih zraka, ne smem da zaboravim i leprsave suknjice. Ovaj post je zaista divno napisan, nemam reci, a pogotovo fotografije! Volim kada se neko potrudi oko svake sitnice. Divno zaista! <3

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Drago mi je da ti se tekst dopao. :)

      Избриши
  4. Super post! Fotografije su predivne :) Imam isti nivea body milk i stvarno je savršen, a pogotovo mi se tu sviđa maskara i predivne boje lakova *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥
    How about to follow me back, I would be glad,and we can become good blog friends? <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Već smo postale prijatelji pre nekog vremena.
      Hvala na vremenu koje si izdvojila da pročitaš moj post.

      Избриши
  6. Zaista divan post, pun vedrine i inspiracije! Fotografije su savrsene, sad se nekako osecam bas letnje i hvala ti na tome <33! Uzivaj u letu!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala i tebi, Anđela. Drago mi je da te je post inspirisao. :)

      Избриши
  7. Predivan post. Oduševljena sam fotografijama. Ljeti najviše volim da nosim šareni nakit zajedno sa lakom za nokte neke vedre boje. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Jako divan post, draga. Hvala ti na preporukama. Boje lakova su zaista jako divne, a takve nijanse su zaista jako pogodne za leto.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan post! Iskreno, jedino što meni treba ovoga ljeta su odmor, more i knjige. Bez toga ne mogu zamisliti svoje ljeto. Lakovi su prekrasni. Ja obožavam plave i roze nijanse ovoga ljeta, a i sama obožavam lakirati nokte haha. Uživaj i zabavi se ovoga ljeta! :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post kao i uvek i predivne slike :)) :*

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/?hl=sr

    ОдговориИзбриши
  11. Predivne fotografije! Kao profesionalac! Imamo slicne favorite <3

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post draga 😊 svidjaju mi se stvari koje si odabrala. Nikako da probam ovu kremu za lice a bas me mami 😂😉❤

    ОдговориИзбриши
  13. I also adore bright and colorful accessories for summer! They are a must have this time of year. Great list of essentials!
    LaToya
    www.toyastales.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Super post! Slazem se sa tobom oko stvarcica :) Knjiga mi je na prvom mestu :) Fruttini mackalice sam davno koristila i obozavala sam kolekciju sa visnjim i drugu sa kokosom, ali narandza mi je bila jaka mnogo. Takodje obozavam flormar olovku za obrve, moja omiljena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada post i da delimo slične stvari što se tiče letnjih aktivnosti.

      Избриши
  15. Summer essentials for sure! Great beauty goodies here. I love Nivea products. :-)

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
  16. ja ne mogu zamisliti ljeto bez knjiga i čitanja. Mislim čitam i zimi, ali ljeti je poseban gušt čitati na otvorenom, nositi knjigu sa sobom na plažu i na kavu. :)

    ОдговориИзбриши
  17. I love GR products!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. I adore Nivea products and love how silky smooth they leave my skin - will need to add the body milk to my list!

    Musings & More

    ОдговориИзбриши
  19. Hello,

    So amazing !

    Sarah, https://sarahmodeeee.blogspot.fr

    ОдговориИзбриши
  20. Great ideas for summer essentials. :)

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши
  21. Sjajni proizvodi, a tek narukvice :-) Premedene su

    ОдговориИзбриши
  22. Nice post ! ;) I love the colours of the nail polish !

    ОдговориИзбриши
  23. Lovely post dear, I'm also in love with the photos ♥
    I'm following you, would you like to follow me back? :)

    ОдговориИзбриши